wtorek, 1 października 2013

Louis Vuitton jesień-zima 2013/14

Bardziej kobiecej kolekcji nie widziałam od dawna. Jedwabie, koronkowe suknie, halki, prawdziwy seksapil.  Marc Jacobs wprowadza nas w świat bardzo mroczny, intrygujący i bardzo pociągający. Po raz kolejny byłam tak zachwycona pokazem, ze nie odwracałam wzroku ani przez chwilę, cóż to byłaby za strata! No i ta muzyka!





Wybieg przeistacza się w korytarz ekskluzywnego hotelu z lat 20-tych. Modelki wyłaniają się z ciemnych drzwi i kroczą po wybiegu w luksusowych futrach, niezwykle seksownych, satynowych piżamach i transparentnych sukniach. Ale najnowsza kolekcja Louis Vuitton to również klasyczne garsonki, cieniowania i oversize'owe płaszcze z mieniącym efektem degrade, futrzane torebki.  Jacobs łączy styl lat 20-tych z hollywoodzkim stylem lat 40-tych.  Modelki to prawdziwe famme fatale.  Nie rozumiem ludzi, którzy uważają, że ta kolekcja to zwykłe podomki i piżamy, bo ja osobiście zakochałam się Boudoir Glamour! 
















ot. Imaxtree







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz