czwartek, 26 września 2013

Givenchy pokaz jesień-zima 2013/14

Zwiewne jedwabie, koronki, cekiny, nadruki prawdziwy miks! Riccardo Tisci odważnie miesza style i robi to znakomicie! 



 Nowa kolekcja Givenchy na jesień/ zimę jest według mnie bardzo specyficzna i trudna.         
Styl cygański opanował najnowszą kolekcję Givenchy, łączy się ze stylem rockowym, romantycznym i streetowym. Jest to miks stylów, nie dla każdego. Są to bardzo kontrastowe zestawy. Tisci łączy ze sobą różne motywy  z archiwów Givenchy  na zasadzie patchworku. Mi najbardziej przypadł do gustu miks jelonka Bambi z Maryją. Na sam koniec pokazu możemy podziwiać przepiękne transparentne spódnice z pięknymi aplikacjami na samym dole, które odkrywają genialne nogi modelek. Zakochałam się w nowoczesnych ramoneskach z nadrukami etno, w spódnicach ze skóry i czarnych futrach. Muzyka na pokazie również podbiła moje serce, wystąpił na żywo przyjaciel projektanta Antony Hegarty z Antony and the Johnsons, jego muzyka wprowadza w nostalgiczny nastrój, który idealnie pasuje do kolekcji. Jestem bardzo ciekawa jak fashioniści na całym świecie poradzą sobie z tą trudną kolekcją :)



                         


                         

                         

                         


                         


fot. Imaxtree



2 komentarze:

  1. pięknee<3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/09/on-cloudy-day.html

    OdpowiedzUsuń
  2. wooow dobry post! Kawał dobrej roboty
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń